۱- آیا کالاها بصورت رایگان ارسال میشود؟                                                                                                

بله. البته برای خرید‌های تکی یا فوری هزینه حمل از مشتری دریافت می‌شود.

۲- آیا امکان دریافت کالا در محل مورد نظر در شهرستانها وجود دارد؟                                                           

 بله. با پشتیبانی تماس بگیرید.

۳- آیا امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟                                                                                                        

بله. با هماهنگی پشتیبانی تا ۴۸ ساعت امکان مرجوعی وجود دارد. 

۴- در صورت خرابی یا شکستگی کالای دریافتی چه راهکارهایی وجود دارد؟                                                 

 با هماهنگی پشتیبانی مرجوع می‌شود.

۵- آیا مشتری موظف است با تایید صحت و سلامت کالا را از پیک تحویل بگیرد؟                                             

بله. لطفا برای دریافت فاکتور از راننده دلیو، اول سفارش را کامل چک کنید.

۶- آیا امکان حواله کردن پول برای فروشگاه وجود دارد؟                                                                                  

شما می‌توانید کیف پول خود را شارژ کنید و در سفارش‌های مختلف از اعتبار خود استفاده کنید.

۷- حداکثر زمانی که یک کالا به دست مشتری میرسد چه قدر است؟                                                          

 ۲۴ تا ۴۸ ساعت

۸- نحوه ارتباط با فروشگاه در صورت وجود مشکل و یا عدم دریافت کالا در زمان اعلام شده کدامند؟           

تماس مستقیم با خط تلفن دفتر یا موبایل همراه مدیر دلیو، یا پیغام دادن در شبکه‌های اینستاگرام، واتساپ و تلگرام

۹- هزینه پست سفارش‌ها به شهرهای مختلف چقدر است؟                                                                   

هزینه ثابت ۵۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده.

۱۰- آیا امکان پرداخت از کارت‌های همه بانک‌ها به درگاه پرداخت سایت وجود دارد؟                                          

بله درگاه زیبال با همه بانک‌ها کار می‌کند.

۱۱- چگونه میتوانم از فروشگاه خرید کنم؟ {لینک به بخش آموزش کار با وبسایت}                                                             

ابتدا پروفایل خود را در سایت تشکیل دهید. از طریق دسته بندی ها و تخفیف ها آتشین کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. پیش فاکتور خود را مشاهده و از طریق لینک پرداخت فرایند خرید را به اتمام برسانید. کالاها برای شما ارسال خواهند شد.

۱۲- نحوه صدور فاکتور چگونه است؟                                                                                                            

پس از اتمام پرداخت، فاکتور شما توسط دلیو صادر می شود و پیامک مبلغ قابل پرداخت برایتان ارسال خواهد شد.

۱۳- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟                                                 

بله، در پروفایل شخصی شما، تمامی خریدهای قبلی با جزیات ثبت شده اند و در دسترس شما می باشند. همچنین قابلیت تکرار خرید قبلی و اعمال تغییرات جزیی در آن را دارا هستید.   

۱۴- چگونه می توانم نظرم را در مورد کالایی بنویسم یا سوالی بپرسم؟                                                      

می توانید به قسمت “نظرات شما” در وبسایت ما مراجعه کنید و نظراتتان را بپرسید. همچنین به شماره ۰۹۲۱۲۷۰۰۴۸۷ پیامک داده و نظراتتان را با کارشناسان ما در میان بگذارید. گفتنی است که کارشناسان  دلیو پس از رسیدن کالاها به دستتان با شما تماس خواهند گرفت و نظراتتان را جویا خواهند شد. 

۱۵- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟                                                                   

بله، می توانید در قسمت سفارش کالا، کالاهای مد نظر خود را سفارش دهید، اما تنها در صورتی که سفارشتان به صورت عمده باشد و از شهرستان نباشد ارسالش رایگان خواهد بود. همچنین بدیهی است که زمان ارسال کالاهای سفارشی بیشتر از سفارشات معمولی می باشد. 

۱۶- چگونه برای دریافت کالا پس از خرید هماهنگی کنم؛ سفارشم را رهگیری کنیم؟                                    

در پروفایل شخصی شما در قسمت سفارشات، وضعیت های “در حال بارگیری” و “ارسال شد” را می توانید مشاهده کنید. در صورتی که زمان ارسال زیاد طول بکشد می توانید با پشتیبانی ما تماس گرفته و وضعیت را جویا شوید.

۱۷- آیا می توانم کالا را در روز و ساعت مشخصی تحویل بگیرم؟                                                                   

به هنگام ثبت سفارش می توانید روز و محدوده زمانی مورد نظر خود برای تحویل کالا مشخص کنید.

۱۸- آیا می توانیم کسانی را معرفی کنیم و تخفیف بگیریم؟                                                                      

بله، هر شخص پس از ساخت پروفایل جدید به هنگام اولین سفارش می تواند در قسمت معرف تلفن شما را وارد کند و شما در خرید بعدیتان از ۵% تخفیف بهره مند شوید.

۱۹- آیا امکان تغییر یا  لغو سفارش وجود دارد؟                                                                                                 

تا زمانی که وضعیت خرید شما در حال بارگیری باشد می توانید سفارش خود را تغییر دهید اما هنگامی که وضعیت ارسال شد باشد متاسفانه امکان تغییر وجود ندارد. بدیهی است هر تغییری در زمان رسیدن کالا به دستتان تغییر ایجاد می کند.

۲۰- آیا می توان سفارش را تلفنی ثبت کرد؟                                                                                                 

بله، می توانید با تلفن دلیو با شماره ۰۲۱۸۸۹۰۴۶۱۶ – ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۸۲ تماس گرفته و به قسمت ثبت سفارشات وصل شده و سفارشتان را انجام دهید. کارشناسان شماره حساب در اختیارتان قرار می دهند و پس از ارسال قیش پرداختی از سمت شما در واتس اپ یا تلگرام، سفارش شما به مرحله بارگیری هدایت می شود.

۲۱- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟                                                                       

بله هر زمان که وضعیت سفارش شما در پروفایلتان “بدون سفارش” باشد می توانید مشخصات خود را تغییر دهید. 

 

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top