راهنمای خرید از «دلیو»

خریدار عزیز، برای ثبت سفارش خود و ذخیره سفارشاتتان، نیازمند تشکیل حساب کاربری مخصوص به خود هستید. برای این منظور بر روی دکمه  ورود/عضویت  که در بالای صفحه سمت چپ قرار دارد کلیک کنید.

                                            login2 

این صفحه را مشاهده خواهید کرد:

Screen Shot 2020 05 14 at 16.35.07

برای ایجاد حساب کاربری نیازمند ثبت نام هستید. بر روی دکمه ثبت نام  کلیک کنید.

شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و بر روی دکمه  ثبت نام کلیک کنید.

کد تایید برای شما پیامک می‌شود، لطفا کد را در جای خالی وارد کرده و بر روی دکمه  ثبت کد تایید کلیک کنید.

اکنون ثبت نام شما با موفقیت انجام می‌شود و به وبسایت دلیو هدایت می‌شوید. حال کافی است سفارش خود را ثبت کرده، پرداخت کنید تا برایتان ارسال شود.

آیتم‌‌‌های مورد نیاز خود را می‌توانید در دسته‌بندی‌های مختلف زیر پیدا کنید: 

Screen Shot 2020 05 14 at 16.43.15

هر محصولی را که نیاز دارید با افزودن به سبد خرید سفارش دهید. 

در نهایت همه محصولات را در سبد خرید مشاهده خواهید کرد. در قسمت مشاهده سبد خرید میتوانید تعداد سفارش هر محصول را افزایش دهید

WhatsApp Image 2020 05 12 at 16.07.38

در همین صفحه نیز می‌توانید لیست خود را ویرایش کرده و آیتم‌‌‌های اضافه را با کلیک بر x حذف کنید.

بر روی گوشی تلفن همراه، سبد خرید را در منوی بالا گوشه سمت چپ می‌توانید پیدا کنید. 

وقتی محصولات مورد نیازتان نهایی شدند، بر روی دکمه تسویه حساب کلیک کنید.

صفحه جزئیات صورتحساب برایتان نمایش داده خواهد شد. در این صفحه مشخصات خود را با دقت وارد کنید. این مشخصات شامل نام، نام خانوادگی، آدرس و شماره تلفن شما می‌باشد. این آدرسی است که اجناس برایتان ارسال خواهد شد، پس آن را با دقت بنویسید.Screen Shot 2020 05 14 at 16.45.33

در مرحله آخر بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید.

به درگاه پرداخت آنلاین هدایت خواهید شد. پرداخت اینترنتی خود را انجام داده و سپس پیامک پرداخت خود را با ذکر مبلغ پرداختی دریافت خواهید کرد.

WhatsApp Image 2020 05 12 at 16.07.41

بعد از اولین سفارش در وب سایت دلیو، قسمت همون همیشگی در صفحه اصلی برای شما اضافه خواهد شد. در این قسمت محصولات مورد نیازتان که قبلا سفارش داده‌اید نمایش داده می‌شود و نیازی نیست که هر بار دنبالشان بگردید.                                                                                             WhatsApp Image 2020 05 12 at 16.07.42

تبریک میگم. شما مشترک افتخاری دلیو شده اید! 

سوالات متداول

۱- آیا کالاها بصورت رایگان ارسال میشود؟                                                                                                

بله. البته برای خرید‌های تکی یا فوری هزینه حمل از مشتری دریافت می‌شود.

۲- آیا امکان دریافت کالا در محل مورد نظر در شهرستانها وجود دارد؟                                                           

 بله. با پشتیبانی تماس بگیرید.

۳- آیا امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟                                                                                                        

بله. با هماهنگی پشتیبانی تا ۴۸ ساعت امکان مرجوعی وجود دارد. 

۴- در صورت خرابی یا شکستگی کالای دریافتی چه راهکارهایی وجود دارد؟                                                 

 با هماهنگی پشتیبانی مرجوع می‌شود.

۵- آیا مشتری موظف است با تایید صحت و سلامت کالا را از پیک تحویل بگیرد؟                                             

بله. لطفا برای دریافت فاکتور از راننده دلیو، اول سفارش را کامل چک کنید.

۶- آیا امکان حواله کردن پول برای فروشگاه وجود دارد؟                                                                                  

شما می‌توانید کیف پول خود را شارژ کنید و در سفارش‌های مختلف از اعتبار خود استفاده کنید.

۷- حداکثر زمانی که یک کالا به دست مشتری میرسد چه قدر است؟                                                          

 ۲۴ تا ۴۸ ساعت

۸- نحوه ارتباط با فروشگاه در صورت وجود مشکل و یا عدم دریافت کالا در زمان اعلام شده کدامند؟           

تماس مستقیم با خط تلفن دفتر یا موبایل همراه مدیر دلیو، یا پیغام دادن در شبکه‌های اینستاگرام، واتساپ و تلگرام

۹- هزینه پست سفارش‌ها به شهرهای مختلف چقدر است؟                                                                   

هزینه ثابت ۵۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده.

۱۰- آیا امکان پرداخت از کارت‌های همه بانک‌ها به درگاه پرداخت سایت وجود دارد؟                                          

بله درگاه زیبال با همه بانک‌ها کار می‌کند.

۱۱- چگونه میتوانم از فروشگاه خرید کنم؟ {لینک به بخش آموزش کار با وبسایت}                                                             

ابتدا پروفایل خود را در سایت تشکیل دهید. از طریق دسته بندی‌ها و تخفیف‌ها آتشین کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. پیش فاکتور خود را مشاهده و از طریق لینک پرداخت فرایند خرید را به اتمام برسانید. کالاها برای شما ارسال خواهند شد.

۱۲- نحوه صدور فاکتور چگونه است؟                                                                                                            

پس از اتمام پرداخت، فاکتور شما توسط دلیو صادر می‌شود و پیامک مبلغ قابل پرداخت برایتان ارسال خواهد شد.

۱۳- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟                                                 

بله، در پروفایل شخصی شما، تمامی‌خریدهای قبلی با جزیات ثبت شده اند و در دسترس شما می‌باشند. همچنین قابلیت تکرار خرید قبلی و اعمال تغییرات جزیی در آن را دارا هستید.   

۱۴- چگونه می‌توانم نظرم را در مورد کالایی بنویسم یا سوالی بپرسم؟                                                      

می‌توانید به قسمت “نظرات شما” در وبسایت ما مراجعه کنید و نظراتتان را بپرسید. همچنین به شماره ۰۹۲۱۲۷۰۰۴۸۷ پیامک داده و نظراتتان را با کارشناسان ما در میان بگذارید. گفتنی است که کارشناسان  دلیو پس از رسیدن کالاها به دستتان با شما تماس خواهند گرفت و نظراتتان را جویا خواهند شد. 

۱۵- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟                                                                   

بله، می‌توانید در قسمت سفارش کالا، کالاهای مد نظر خود را سفارش دهید، اما تنها در صورتی که سفارشتان به صورت عمده باشد و از شهرستان نباشد ارسالش رایگان خواهد بود. همچنین بدیهی است که زمان ارسال کالاهای سفارشی بیشتر از سفارشات معمولی می‌باشد. 

۱۶- چگونه برای دریافت کالا پس از خرید هماهنگی کنم؛ سفارشم را رهگیری کنیم؟                                    

در پروفایل شخصی شما در قسمت سفارشات، وضعیت‌‌‌های “در حال بارگیری” و “ارسال شد” را می‌توانید مشاهده کنید. در صورتی که زمان ارسال زیاد طول بکشد می‌توانید با پشتیبانی ما تماس گرفته و وضعیت را جویا شوید.

۱۷- آیا می‌توانم کالا را در روز و ساعت مشخصی تحویل بگیرم؟                                                                   

به هنگام ثبت سفارش می‌توانید روز و محدوده زمانی مورد نظر خود برای تحویل کالا مشخص کنید.

۱۸- آیا می‌توانیم کسانی را معرفی کنیم و تخفیف بگیریم؟                                                                      

بله، هر شخص پس از ساخت پروفایل جدید به هنگام اولین سفارش می‌تواند در قسمت معرف تلفن شما را وارد کند و شما در خرید بعدیتان از 5% تخفیف بهره مند شوید.

۱۹- آیا امکان تغییر یا  لغو سفارش وجود دارد؟                                                                                                 

تا زمانی که وضعیت خرید شما در حال بارگیری باشد می‌توانید سفارش خود را تغییر دهید اما هنگامی‌که وضعیت ارسال شد باشد متاسفانه امکان تغییر وجود ندارد. بدیهی است هر تغییری در زمان رسیدن کالا به دستتان تغییر ایجاد می‌کند.

۲۰- آیا می‌توان سفارش را تلفنی ثبت کرد؟                                                                                                 

بله، می‌توانید با تلفن دلیو با شماره ۰۲۱۸۸۹۰۴۶۱۶ – ۰۲۱۸۸۹۰۴۸۸۲ تماس گرفته و به قسمت ثبت سفارشات وصل شده و سفارشتان را انجام دهید. کارشناسان شماره حساب در اختیارتان قرار می‌دهند و پس از ارسال قیش پرداختی از سمت شما در واتس اپ یا تلگرام، سفارش شما به مرحله بارگیری هدایت می‌شود.

۲۱- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟                                                                       

بله هر زمان که وضعیت سفارش شما در پروفایلتان “بدون سفارش” باشد می‌توانید مشخصات خود را تغییر دهید. 

 

خرید بی واسطه به واسطه «دلیو»

 

دلیو پلتفرمی‌است که کلیه مایحتاج روزانه کسب و کار شما را بدون واسطه از تولیدکنندگان محصولات تهیه کرده و در کمترین زمان و در اسرع وقت به دستتان می‌رساند. با دلیو شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی بابت قیمت و زمان، و با اطمینان از کیفیت محصولات ما، بدون نیاز به مراجعه حضوری بخش‌‌‌های مختلف انبار خود را پر کنید. برای استفاده از امکانات دلیو تنها کافی است مایحتاج خود را لیست کرده، به وبسایت ما مراجعه کنید و تمامی‌خریدتان را یکجا انجام دهید.

تفاوت دلیو با سایر فروشگاه‌‌‌های اینترنتی در وهله اول قیمت محصولات ما می‌باشد. چرا که ما با سیاست حذف واسطه‌های اضافی، با پایین آوردن حاشیه سود خود و دسترسی مستقیم به تولیدکنندگان قادر به ارائه محصولات با قیمت کمتر و بدون هزینه حمل و نقل هستیم و این دلیو را متمایز می‌کند.

ما در دلیو، با اتکا به تجربه موفق خود در خدمت‌رسانی به کافه‌های تهران، تمامی‌مایحتاج روزانه کافه‌ها، قنادی‌ها، رستوران‌ها، مراکز تهیه غذا و … را با قیمتی کمتر از آنچه انتظار دارید تهیه کرده و در اسرع وقت به انبارتان می‌آوریم. محصولات در دسته‌‌‌های کالاهای اساسی و بنکداری، ادویه و چاشنی، شوینده و بهداشتی، لوازم یکبار مصرف، لوازم قنادی، کیک و شیرینی، لبنیات، نوشیدنی‌ها، دمنوش، چای و قهوه عرضه شده‌اند. کافی است در وبسایت ما چرخی بزنید، قیمت‌ها را مشاهده کرده و از خرید خود لذت ببرید.